home
Algemeen
Over Talk4You

Persoonlijk serviceteam. Voor u en uw klanten!


Telefoonverkeer is onvoorspelbaar. Talk4You is specialist in het adequaat opvangen van pieken zodat u altijd optimaal bereikbaar bent. En blijft!
Daarvoor staat een flexibel team van ervaren specialisten garant. Samen met u bepalen we uw behoeftes die we vastleggen in een service-overeenkomst. Dus geen vervelende verrassingen maar de zekerheid dat het contact met uw klanten is gewaarborgd. Want klanttevredenheid. Daar draait het om. Daarom worden onze medewerkers intensief getraind en kennen ze uw organisatie door en door voordat ze het eerste gesprek afhandelen. Het resultaat is een plezierig contact met uw klanten. Zelfs 'slecht nieuws' gesprekken kunnen hierdoor zonder irritatie verlopen.


Veel meer dan telefoonservices alleen


Talk4You heeft zich ontwikkeld tot een Multimedia Contact Centrum met ervaring op het gebied van inkomend-, uitgaand telefoonverkeer en communicatie op basis van website-integratie.
Telecommunicatieactiviteiten kunnen een zwaar drukken op de bestaande capaciteit. Daarom vertrouwen meer en meer organisaties dit specialisme aan ons toe. Het verhoogt de efficiency en flexibiliteit waardoor u zich kunt concentreren op uw core business.
Overigens beperkt uitbesteding zich al lang niet meer tot eenvoudige activiteiten. Steeds vaker nemen wij volledige 1e-lijns, 2e-lijns en nazorg-taken over. Uiteraard staat zorgvuldigheid hierin centraal; alleen dan bereiken we samen immers het beoogde hogere rendement en kostenreductie. Resultaten die u periodiek gerapporteerd krijgt en die van waarde kunnen zijn voor bijvoorbeeld productontwikkeling of klantbenadering binnen uw bedrijf.


Kwaliteitsborging


Extern gericht
- Pro-actieve benadering
- Meerdere analyses om het oplossend vermogen en de afhandeling piekverkeer te optimaliseren.
- Dagelijkse rapportages die inzicht geven in ontwikkeling van telefoonverkeer, oplossend vermogen van de medewerkers en het service-level.


Intern gericht
- Dagelijkse evaluatie van resultaten op basis van  nieuwe informatie, rapportages en gespreksregistratie; 25 meeluistersessies per week eventueel eveneens per e-mail.
- Dagelijkse begeleiding en aansturing.
- Het opstellen van samenwerkingsverslagen - verdeeld over dag, avond, nacht - om de voortgang van de samenwerking te bewaken. 


Medewerkers
- Dagelijkse begeleiding en evaluatie met projectverantwoordelijke.
- Continue informatie-uitwisseling
- Continue (bij)scholening op customer service kwaliteiten.




Full service, fulfilment van A tot Z


Een meer ideale situatie is niet denkbaar; een compleet traject uit handen geven aan een professionele en betrouwbare partner. Talk4You kan voor u die partner zijn op het gebied van:

- Telemarketing acties waaraan een (e-)mailing voorafgaat. Het volledige traject van screening van de database naar het verzorgen en versturen van de mailing tot het nabellen van de mailing wordt door ons verzorgd.

- Bestellingen of boekingen. Deze gaan gepaard met diverse financiële, administratieve en logistieke aspecten, zoals het innen van betalingen, registratie en bevestiging van reserveringen, verzending maar ook ontvangst van retourzendingen, toezending van monsters etc. 

Door deze full service zorgt Talk4You voor beheer(s)bare trajecten waarin kort en krachtig wordt gecommuniceerd voor een zo optimaal mogelijk rendement.



Tel 0251-260900
Fax 0251-214220
Email: sales@talk4you.nl